Speerpunt

<< Click to Display Table of Contents >>

Navigation:  Help >

Speerpunt

Wanneer u in het menu onder Help, in de toolbar op de knop Speerpunt of op de toets F11 drukt opent u het Speer IT ticketsysteem op CoconTheWeb.

Via dit ticketsysteem kunt u direct een melding plaatsen bij de servicedesk van Speer IT.

 

Voor het selecteren van een Categorie hanteren wij de volgende strekkingen:

Incident

Wanneer er een (ver)storing is opgetreden in uw werkzaamheden en deze door u niet te herleiden is.

 

Serviceverzoek

Wanneer er een (ver)storing is opgetreden in uw werkzaamheden en deze door u wel te herleiden is.

Graag ontvangen wij hierbij een schermafdruk en/of de doorgelopen stappen van handelen.

 

Wijziging

Wanneer er geen (ver)storing is opgetreden in uw werkzaamheden, maar een handeling of weergave afwijkt van wenselijk gedrag.

 

Klacht

Wanneer u een (ver)storing ervaart, dan wel in het contact met Speer IT, als hinderlijk ervaart dan kunt u middels deze optie u hierover uw beklag doen. Graag horen wij van u welke zaken u als hinderlijk ervaart, zodat wij beter op uw gebruikersgemak kunnen inspelen.

Gebruikt u deze optie voor een melding die geen klacht is, kan de Servicedesk deze wijzigen in een van de overige opties.

 

 

 

Vervolgens wordt u gevraagd te kiezen uit een Impact- en Urgentie niveau. Hierbij hanteren wij de volgende interpretaties:

1

De melding die u plaatst heeft invloed op een groot aantal gebruikers of primaire bedrijfsprocessen.

Hieronder verstaan wij dat de werkzaamheden niet op de gebruikelijke werkwijze uitgevoerd kunnen worden en/of het werk voor een groot aantal gebruikers stagneert.

 

2

 

De melding die u plaatst heeft invloed op één of meerdere gebruikers of secundaire bedrijfsprocessen.

Hieronder verstaan wij dat voor enkele gebruikers de werkzaamheden niet op de gebruikelijke werkwijze uitgevoerd kunnen worden

en/of het werk voor enkele gebruikers stagneert.

 

3

 

De melding die u plaatst heeft invloed op een groot aantal gebruikers, primaire of secondaire bedrijfsprocessen komen hiermee niet in het geding. Werkzaamheden kunnen veelal via een omweg alsnog uitgevoerd worden. Wel wordt dit als hinderlijk ervaren.

 

4

 

De melding die u plaatst heeft invloed op één gebruiker, of is een vraag/wens die van invloed is op uw werkwijze, dan wel gebruiksgemak.

 

In het veld Omschrijving wordt u gevraagd zo helder mogelijk de inhoud van uw melding uiteen te zetten.

 

 

 


Laatst bewerkt: 20-07-2017

LogoSpeerIT

CoconLogoWitKlein

© Speer IT B.V. 1999-2018