Beheren contracttypen

<< Click to Display Table of Contents >>

Navigation:  Bestand > Stambestanden >

Beheren contracttypen

Met behulp van dit scherm kunnen de verschillende standaard contracttypen geregistreerd/ beheerd worden, welke gesloten zijn tussen de telecomoperator en haar klanten.

 

Omschrijving

Contractomschrijving.

Maximale reparatietijd

De maximale tijd om een kabelbreuk te herstellen.

Service op ma-vr

De tijd waarin de geplande werkzaamheden uitgevoerd mogen worden.

Service op za-zo

De tijd waarin de geplande werkzaamheden uitgevoerd mogen worden in het weekend.

Onderbrekingsmelding

Het minimaal aantal dagen dat de klant op de hoogte gebracht moet zijn voordat de geplande werkzaamheden uitgevoerd worden.

Werkmelding SA

Service Affecting. De klant verbinding zal zeker onderbroken worden.

Werkmelding PSA

Potential Service Affecting. Er bestaat kans dat de klant verbinding onderbroken word.

Boete per uur

Bij het uitlopen van de werkzaamheden (per uur).

Boete per dag

Bij het uitlopen van de werkzaamheden (per dag).

Boete vrije periode

Boete vrije periode in uren.

 

 

In dit venster kunnen de volgende acties uitgevoerd worden:

clip0268

Met deze knoppen kunt u bladeren tussen de verschillende contracttypen.

clip0088

Via het gele invoerveld kunt u zoeken naar een bepaald contracttype.

clip0316

Voer een nieuw contracttype in.

clip0146

Verwijder het huidige contracttype.

clip0147

Bevestig de wijzigingen en sluit het venster.

clip0148

Annuleer de wijzigingen en sluit het venster.

 

 
 


Laatst bewerkt: 11-07-2017

LogoSpeerIT

CoconLogoWitKlein

© Speer IT B.V. 1999-2018