<< Click to Display Table of Contents >> Navigation: Bestand > Stambestanden > Beheren contracttypen |
Met behulp van dit scherm kunnen de verschillende standaard contracttypen geregistreerd/ beheerd worden, welke gesloten zijn tussen de telecomoperator en haar klanten.
Omschrijving |
Contractomschrijving. |
Maximale reparatietijd |
De maximale tijd om een kabelbreuk te herstellen. |
Service op ma-vr |
De tijd waarin de geplande werkzaamheden uitgevoerd mogen worden. |
Service op za-zo |
De tijd waarin de geplande werkzaamheden uitgevoerd mogen worden in het weekend. |
Onderbrekingsmelding |
Het minimaal aantal dagen dat de klant op de hoogte gebracht moet zijn voordat de geplande werkzaamheden uitgevoerd worden. |
Werkmelding SA |
Service Affecting. De klant verbinding zal zeker onderbroken worden. |
Werkmelding PSA |
Potential Service Affecting. Er bestaat kans dat de klant verbinding onderbroken word. |
Boete per uur |
Bij het uitlopen van de werkzaamheden (per uur). |
Boete per dag |
Bij het uitlopen van de werkzaamheden (per dag). |
Boete vrije periode |
Boete vrije periode in uren. |
In dit venster kunnen de volgende acties uitgevoerd worden:
Met deze knoppen kunt u bladeren tussen de verschillende contracttypen. |
|
Via het gele invoerveld kunt u zoeken naar een bepaald contracttype. |
|
Voer een nieuw contracttype in. |
|
Verwijder het huidige contracttype. |
|
Bevestig de wijzigingen en sluit het venster. |
|
Annuleer de wijzigingen en sluit het venster. |
Laatst bewerkt: 11-07-2017