Beheren klanten

<< Click to Display Table of Contents >>

Navigation:  Registreren > Klanten >

Beheren klanten

Met behulp van dit scherm kunnen de verschillende klanten geregistreerd / beheerd worden.

Als er alleen een straat en huisnummer ingevuld wordt dan zal Cocon de bij behorende postcode en woonplaats invullen (en andersom).

 

De volgende handelingen kunnen uitgevoerd worden in dit venster:

clip0088

Via het gele invoerveld kunt u zoeken naar een klantnaam

clip0268

Met deze knoppen kunt u bladeren door de verschillende klantgegevens.

clip0569

Door middel van deze excel button kan er een overzicht te gegenereerd worden waarbij ,per klant de lengtes gehele verbindingen van A naar B worden gemeten. Per lijnbenaming wordt de laagste positie gepakt en hiervan wordt een volledig dempingsoverzicht gemaakt. De totale lengte wordt getoond. Lijnbenamingen die meer dan eens voorkomen worden maar éénmaal meegeteld.  
 
Let op:  de huidige en toekomstige verbindingen worden beide meegenomen. 
 
Naast informatie als de Locatienaam, adres gegevens, lijnbenaming, projectnummer, contractnummer, status van verbinding worden ook het aantal lassen en patches weergegeven. 
 
Op basis van deze gegevens kan eventueel de gemiddelde vezellengte per aansluiting berekend worden.  
Op de laatste regel staat het totaal aantal aansluitingen en de totale lengte van alle aansluitingen. 

clip0649

Toon de verzonden notificaties in het kader van planned work voor deze klant.

clip0648

Schakel naar het scherm Beheren contactpersonen

clip0650

Voeg  een nieuwe klant toe.

clip0651

Verwijder de klant.

clip0653

Bevestig de wijzigingen.

clip0652

Annuleer wijzigingen.

 

 

De volgende velden geven u de mogelijkheid om per klantnaam contactmomenten/vormen te specificeren:

Vooraf bellen

De klant moet vooraf op de hoogte gebracht worden van de geplande werkzaamheden.

 

Achteraf bellen

De klant moet achteraf gebeld worden over de uitgevoerde werkzaamheden.

 

PSA aan klant melden

De klant moet een melding krijgen als de verbinding mogelijk onderuit gaat (PSA) bij een geplande onderbreking.

 

Verbinding meten na onderbreking

Na de onderbreking moet er ook een OTDR meting plaats vinden.

 

Melden meerder onderbrekingen binnen 1 week.

Meldt het als deze klant verbindingen binnen 1 week in meerdere onderbrekingen voor komen.

 

Storings mailadres

E-mailadres van de persoon die op de hoogte gebracht moet worden wanneer zich een incident voordoet.

 

Storings telefoonummer

Nummer waar de waarschuwing sms naar toe gestuurd wordt als er een mail verstuurd wordt naar het storing e-mailadres tbv een incident.

 

 

 

 


Laatst bewerkt: 30-10-2017

LogoSpeerIT

CoconLogoWitKlein

© Speer IT B.V. 1999-2018