<< Click to Display Table of Contents >> Navigation: Registreren > Klanten > Beheren klanten |
Met behulp van dit scherm kunnen de verschillende klanten geregistreerd / beheerd worden.
Als er alleen een straat en huisnummer ingevuld wordt dan zal Cocon de bij behorende postcode en woonplaats invullen (en andersom).
De volgende handelingen kunnen uitgevoerd worden in dit venster:
Via het gele invoerveld kunt u zoeken naar een klantnaam |
|
Met deze knoppen kunt u bladeren door de verschillende klantgegevens. |
|
Door middel van deze excel button kan er een overzicht te gegenereerd worden waarbij ,per klant de lengtes gehele verbindingen van A naar B worden gemeten. Per lijnbenaming wordt de laagste positie gepakt en hiervan wordt een volledig dempingsoverzicht gemaakt. De totale lengte wordt getoond. Lijnbenamingen die meer dan eens voorkomen worden maar éénmaal meegeteld. |
|
Toon de verzonden notificaties in het kader van planned work voor deze klant. |
|
Schakel naar het scherm Beheren contactpersonen |
|
Voeg een nieuwe klant toe. |
|
Verwijder de klant. |
|
Bevestig de wijzigingen. |
|
Annuleer wijzigingen. |
De volgende velden geven u de mogelijkheid om per klantnaam contactmomenten/vormen te specificeren:
Vooraf bellen |
De klant moet vooraf op de hoogte gebracht worden van de geplande werkzaamheden.
|
Achteraf bellen |
De klant moet achteraf gebeld worden over de uitgevoerde werkzaamheden.
|
PSA aan klant melden |
De klant moet een melding krijgen als de verbinding mogelijk onderuit gaat (PSA) bij een geplande onderbreking.
|
Verbinding meten na onderbreking |
Na de onderbreking moet er ook een OTDR meting plaats vinden.
|
Melden meerder onderbrekingen binnen 1 week. |
Meldt het als deze klant verbindingen binnen 1 week in meerdere onderbrekingen voor komen.
|
Storings mailadres |
E-mailadres van de persoon die op de hoogte gebracht moet worden wanneer zich een incident voordoet.
|
Storings telefoonummer |
Nummer waar de waarschuwing sms naar toe gestuurd wordt als er een mail verstuurd wordt naar het storing e-mailadres tbv een incident.
|
Laatst bewerkt: 30-10-2017