Opties
Opties zijn (in tegenstelling tot Applicatie
instellingen) niet persoons en computer afhankelijk, maar gelden voor
iedereen overal.
Dit scherm is alleen te openen indien de gebruiker 'UADMIN' privilege heeft.
De volgende zaken kunnen hier geconfigureerd worden:
Tab Algemeen
- Standaard wachtwoord; Indien dit gevuld is kan niemand inloggen zonder een
wachtwoord te gebruiken. Een gebruiker die voor het eerst inlogt moet het
standaard wachtwoord gebruiken om in te loggen. Het systeem zal de gebruiker
daarna gelijk verplichten het wachtwoord te veranderen.
- MS Window Office versie: hier kan aangegeven worden voor welke Office
versie MS Office documenten aangemaakt dienen te worden. Hierbij valt te
denken aan de mailmerge functionaliteit.
- Geopende taken eerst plannen: hier kan aangegeven worden of bij het (in
volgorde) inplannen van taken die flexibel in tijd zijn (geen vast tijdstip)
de geopende (en reeds vandaag gesloten) taken eerst ingepland moeten worden en
daardoor in de planning van de dag aan de linkerkant verschijnen.
- HAS activiteit: hier moet de activiteit gekozen worden die de HAS
activiteit beschrijft.
- Active HAS subactiviteiten: de hier aangevinkte HAS subactiviteiten worden
op n.v.t. gezet als er geen 'dienst contract' voor een adres is.
- BC oplever activiteit: de hier ingevulde activiteit bepaalt de
opleverdatum voor de BC.
Tab Bestands lokaties
- Folder voor server bestanden; In deze folder kunnen op de server bepaalde
bestanden gezet worden zoals template Word bestanden die gebruikt kunnen
worden bij de mailmerge functionaliteit bij adressen.
Mailmerge template bestanden voor adressen moeten in de subfolder
'ReportTemplates\address' worden neergezet.
Mailmerge template bestanden voor taken moeten in de subfolder
'ReportTemplates\task' worden neergezet.
Mailmerge template bestanden voor personen moeten in de subfolder
'ReportTemplates\person' worden neergezet.