<< Click to Display Table of Contents >> Navigation: Registreren > Beheren incidenten |
Door deze functie is het mogelijk om incidenten te registreren die zich voor doen, of hebben gedaan, aan verschillende netwerkobjecten.
De volgende handelingen kunnen uitgevoerd worden in dit venster:
Met deze knoppen kunt u bladeren door de verschillende klantgegevens.
|
|
Toon de historie van dit incident. Wanneer u een vinkje zet naast deze button kunt u alle incidenten tonen. |
|
Tonen van de historie van een incident uitschakelen.
|
|
Op het moment dat de invoer van een incident wordt bevestigd geeft Cocon een melding als er lijnbenamingen binnen een protectiepad betrokkken zijn bij het incident. Het opzoeken van een geactiveerde outage op een protectie pad geld alleen bij het incident gemeld op kabel -x-, de andere incidenten worden niet mee genomen. Vervolgens zal er een Excel sheet geopend worden met informatie over de betrokken trajecten.
Wanneer er vervolgens wordt gekozen om klanten in te lichten wordt er een mail en een sms verstuurd. |
|
Annuleer en sluit het scherm. |
|
Druk op deze knop om een nieuw incident te registreren. Bij beschrijving moet er verteld worden wat het incident is.
|
|
Druk op deze knop om een een incident te verwijderen. |
|
Druk op deze button om in een keer alle storingsmailadressen te verzamelen van klanten die in een van de geselecteerde objecten betrokken zijn.
|
|
Inlichten klant |
Druk op deze knop om in een keer alle betrokken klanten in te lichten.
|
|
Wanneer u een van de tabbladen aanklikt kun u objecten aan de lijst toevoegen of verwijderen met behulp van deze knoppen. |
Laatst bewerkt: 13-07-2017